Koodi-puhelin
Elämäni reissu
Motoristi

Olin hankkinut elämäni ensimmäisen kunnon matkapyörän -85 kesäksi ja lähdin kuukauden matkalle Suomi-Sisilia-Suomi. Ensin vanhalla ms Pomerania-laivalla (joka haisi niin kaamealta että seksistäkään ei olisi tullut mitään) Puolaan ja siitä silloisten kommunistivaltioiden läpi Itävaltaan. Silloin jo päätin että takaisin Länsi-Saksan kautta maksoi mitä maksoi.

Itävaltaan asti tuntui ettei seksiä ole olemassakaan mutta nykyään tiedän että se oli vain kommunismin takia piilossa. Siitä toisessa jutussa. Samoin Itävallasta.

Kun pääsin Italiaan taivas aukeni. Kaameassa sateessa kaarsin rekkoja täynnä olevalle huoltoasema-taukopaikka-leirintäalue-ravintola kompleksiin, ja tajusin heti ettei telttaa saa kaatosateessa ainakaan vielä pystyyn. Ravintola oli kuitenkin hieno ja sain hienon aterian eteeni, taisin olla aika hassu näky ajohaalarit puoliksi riisuttuna ja kosteassa t-paidassa minkä läpi näkyi helposti mun silloin vielä timmi body.

Olin valinnut tarkoituksella syrjäisen pöydän mutta pian siihen tuli ihanan vaalea ja hyväkuntoinen rekkamies viereiseen pöytään ja pian 3 muuta. Söimme siinä kaikki ja kaikki silmäilivät toisiaan.

Aterian jälkeen ensimmäinen kundi tuli mun pöytään, kysyi kohteliaasti saako tulla juttelemaan ja istui viereen saatuaan luvan. Ei siinä kauaa juteltu kun kundin käsi vaelsi mun nahkahaalarin peittämällä jalalla, ja Saksalaiseksi paljastunut sälli kysyi kiinnostaisiko siirtyä rekkaan.

Mieluummin siellä kuin teltassa , ajattelin. Ja mentiin. Rekassa ei homma kauaa vanhentunut kun oltiin alasti ja mulla kunnon arjalainen mela kurkussa.

Pian mut pyöräytettiin mahalleen ja perse vetäistiin ylemmäs, liukkari losahti putkilosta reiälle ja paksu mela tuupattiin armotta sisään. Sattui niin saatanasti mutta mies kestää tuskan, rekkauros alkoi rynkyttää mun pientä persettä kuin heikkopää ja mä yritin myötäillä parhaani mukaan. Sälli murisi ja puhui saksankielisiä rivouksia samalla kun iso kyrpä laajensi mun anaali-kanaalia siihen tyyliin et kohta sinne voi ajaa rekan sisään.

Huolimatta panon rajuudesta mua naitiin pitkään ja useammassa asennossa, viimeisenä olin linkkuveitsenä jalat kundin olkapäillä ja mun oma kyrpä ylettyi mun omaan suuhun, ainoita kertoja kun se on onnistunut.

Välillä kiskastii poppea, mikä mulle oli jotain ihan uutta ja viimeisen kerran jälkeen mä sain upean sykkivän orgasmin, mun oma mälli ruiskusi mun naamalle ja suuhun ja se oli liikaa rekkaurokselle, vielä pari rajua painoa, vääristynyt ilme naamalle, karmea eläimellinen karjunta ja mä tunsin kuinka mun perse täyttyi kuumasta spermasta ja lopputyönnöillä liemet alkoi pursuta ulos perusteellisesti nussitusta reijästä.

Uros romahti mun päälle ja hengitti raskaasti, ihan kun olisi käynyt kuoleman porteilla. Siinä oltiin hetki ja sitten alettiin irtautua. Mä sanoin et on pakko päästä jotenkin peseytymään ja se oli ok kuskille. Moikattiin koska kumpikin tiesi ettei uusintaa tule ja mä hipsin pimeässä yössä vessaan.

Sade oli lakannut ja mä pistin teltan pystyyn aika kauas rekka-alueelta. Uni tuli hyvin. Aamulla kun nousin oli nussijan rekka jo lähtenyt, mutta aamiaisella eräs viereisen rekan kuski vinkkasi silmää ja hymyili. Oli varmaan kuunnellut menoa, sillä me ei tosiaankaan oltu hiljaa.

Kohta matka jatkui, kohti uusia maisemia ja uusia kyrpiä. Monta sain ja kaikille annoin jotka halus, mutta kukaan ei ollut niin muistoihin jäävä kuin tuntematon Saksalainen sälli.

Nyt 45-vuotiaana on mukava kun on mitä muistella, vaikka uimarengas on omasta takaa, ei enään oikeen näe ilman laseja ja moottoripyörä on vaihtunut Toyotaan. Nykyään täytyy olla tyytyväinen kun joku nussii Ruusun Slingissä Perjantaiyönä. Seuraava vaihe on kai sugardaddy.

Mutta muistot on, kunnes dementia vie nekin, nyt täältä voi ainakin tarkastaa parhaimman.

Tämä tarina on 100% tosi.