Koodi-puhelin
Madeiran loma, 1 (4)
Matkailija

Olimme perheen kanssa Madeiralla viime lokakuussa parin viikon lomamatkalla. Mukana oli tuttavaperhe, joilla samanikäisiä lapsia kuin meillä. Hotellissamme oli senikäisille lapsille vilkasta kerhotoimintaa, eikä muksut halunneet lähteä mukaan päiväretkille.

Ekailtana istuimme Paavon kanssa hotellin saunan penkillä - muita käyttäjiä ei ollut, kun oli Madeiralaisittain parasta illallisaikaa, ja virallisesti saunaosasto olikin jo suljettu. Paavo ehdotti, että hän halusi yhtenä päivänä lähteä salaiselle retkelle, ja toivoisi minut mukaan, jottei keikka herättäisi huomiota. Kyse oli nakurannasta, joka on oikeastaan vain sisäpiiriläisille tuttu. Hän esitti, että voisimme vuokrata taksin päiväksi, ajaa rannan kautta, jättää hänet sinne, ja mennä sitten eteenpäin johonkin levadareittiin, missä voisin saada päivän liikunta-annoksen. Vähän nolotti, mutta kun Paavo kysyi niin kiltisti, suostuin esiliinaksi.

Illalla sovittiin puolisojemme kanssa, että he lähtisivät ostoksille Funchaliin ja me miehet yrittäisimme vallata vaikean levadareitin saaren länsiosassa. Aamulla tilasimme taksin ja lähdimme varhain ajamaan. Kun Paavo selitti taksikuskille ensimmäisen pysähdyksen paikan, Filipen huuliin tuli tuhma hymy - hän taisi tietää, mistä oli kyse. Ajo kesti n. tunnin. Filipe aina välillä virnuili etupenkissä, katseli odottavasti meitä peilissä ja vihjaili, että voisimme pysähtyä kyseiseen paikkaan ja kolmestaan viettää päivän siellä. Paavo oli selvästi kiusaantunut, mutta minua nakuranta 25 asteen helteessä alkoi kummasti kiinnostaa, ja aloin säestää Filipen puhetta yhä innokkaammin. Lopulta sovin Filipen kanssa, että pysähdymme sinne tunniksi, hän tulkoon mukaan tai jääköön autoon, ja tunnin jälkeen päätetään, haluanko kävellä levadaa vai katsoa nakurannan maisemia. Paavo protestoi yhä äänekkäämmin, mutta se sai minua vain innostumaan entistä enemmän.

Saavuimme määräpäähän, nousimme autosta ja kävelimme kolmestaan n. 10 minuutin matkan rannalle. Pikkuhiljaa aloin havahtua siihen, että rannalla oli vain miehiä. Niitä oli kaikenikäisiä ja -kokoisia, osaa elähtäneitä vanhoja ukkoja, osaa nuoria ja komeita. Jossakin pelattiin rantapalloa, muualla mies otti aurinkoa kalu puolijäykkänä, jossakin nurkassa kaksi miestä rakasteli kiihkeästi rantapyyhkeen päällä, yleisöstä mitään välittämättä. Tajusin, että olimme gay-rannassa ja että Paavo oli hakemassa muutakin kuin silmäruokaa.

Filipe ehdotti, että etsisimme paikkaa, mihin voisimme jättää tavarat ja vaatteet ja heittäytyisimme täysillä mukaan peliin - hän lupasi vahtia tavaroitamme. En ollut kuitenkin ihan valmis sellaiseen, ja vaihdoimme Filipen kanssa paikkaa. Filipe riisui nopeasti ja innokkaasti, odotti Paavoa hetken, ja he lähtivät sitten yhdessä muun joukon sekaan. En voinut olla ihailemassa Filipen varustusta. Melko lepsunakin kalu oli varmaan yli 15 cm ja se nousi vähän sinä aikana, kun Paavo riisui vaatteensa ja Filipe tuijotti operaation tuloksia. Paavon kalu oli kovassakin juhlakunnossa, jo ennen kuin hän oli ehtinyt vetää housut alas.

Kun Filipe ja Paavo kävelivät poispäin, huomasin, miten Filipe kosketteli Paavon kalua ja heitti ilmeisesti joitakin rivoja kommentteja. Kun he olivat pois näkyviltäni, riisuin vaatteeni, mutta pidin uimahousut jalassa. Koska ihoni ei kestä Madeiran aurinkoa kovin hyvin siirryin vähän sivuun varjoisempaan paikkaan. Tilanne alkoi kyllä kiihottaa, mutta en uskaltanut kuitenkaan heittäytyä mukaan rannan touhuun.

Ei mennyt kuin kymmenisen minuuttia, kun alkoi kuulua takaani miesten ääniä. Miehet puhuivat portugalia, joten en ymmärtänyt mistä oli kyse. Kävin varovasi katsomassa ja kahden isohkon kallion takaa löytyi pari alastonta miestä, jotka olivat täydessä touhussa. Vanhempi, kohtalaisen tukeva mies nojasi kalliota vastaan, kun nuori kaveri oli polvillaan miehen edessä, ja leikki vanhuksen kalun ja pussien kanssa. Touhu oli niin kiihkeä, että tunsin oman kaluni nousevaan täyteen mittaan uimahousujen sisällä. Sen verran alkoi ahdistaa, että minulla oli pakko vetää housut vähän alas ja ottaa kalu esiin. Aloin runkata hitaasti ja varovasti ja katseli, miten miehet etenivät.

Touhu jatkoi samanlaisena, kunnes vanhempi mies ohjasi nuorukaista makaamaan hiekkaan ja meni sen päälle 69-asentoon. Nuorukaisen alapää oli minulle päin, ja näin miten vanha mies nuoleskeli nuoren pyöreä ja tiukkaa peppua, imi kalua ja suuteli pusseja. Vaikka en koskaan kuvittelut olevani kiinnostunut miesten välisestä seksistä, alkoi tehdä mieli tulla peliin mukaan.

Ei tarvinnut odottaa kauan. Vanha mies jossakin vaiheessa avasi silmänsä ja huomasi minua 3-4- metrin päässä. Hän alkoi heti hymyillä, sanoi nuorukaiselle jotakin ja vihjasi minulle, että tulisin mukaan. Ei tullut kuuloonkaan, ja olisi tehnyt mieli karata mahdollisimman nopeasti, mutta tunsin seisovani tiukasti paikalla enkä pystynyt liikahtamaan mihinkään. Mies vihjaisi jälleen kerran. Sitten hän sanoi jotakin nuorelle miehelle, joka kääntyi sitten minuun päin. Oli totisen komea mies, ehkä 20 vuotta nuori, tasaisen ruskea iho, treenatut lihakset ja melkein 20-sentinen suora mela. Kun hän näki, etten pystynyt liikkumaan, hän nousi ja tuli luokseni, leveä ja ystävällinen hymy huulissaan, tarttui toisella kädellä kaluuni ja alkoi toisella hyväilyä nännejäni. Olin kuin seitsemännessä taivaassa, suljin silmäni ja nautin täysillä. Sitten tunsin lämpimän henkäyksen niskaani ja heti sen jälkeen kaverin huulet, jotka alkoivat suudella niskaani, kasvojani ja lopulta painoivat omiin huuliini. Avasin suuni ja annoin kaverin kielen tulla syvälle sisään, ja vastasin samalla mitalla. Käteni alkoivat hyväillä kaverin niskaa ja selkää. Hitaasti kaveri liikkui alas, ja viimein huulet löysivät kaluni, suutelivat sitä ja lopulta ympäröivät sitä. Nuorukaisen kieli leikki ihan uskomattomalla tavalla kaluni ympärillä, nuoli terskaani ja välillä pallejanikin. Ei varmaan kestänyt edes puolta minuuttia ennen kuin sain valtavan orgasmin. Mies otti osan spermastani suuhun ja antoi loput valua rinnasta alas. Vanha mies oli katsonut kaiken kiimaisena ja tuli lopulta luoksemme, alkoi nuolla spermaani ensin nuorukaisen rinnalta ja lopulta otti kaluni suuhun ja imi sen puhtaaksi.

Nuori mies meni taas makaamaan hiekkaan ja sanoi iso hymy suussa: "Suck me, fuck me." Menin hänen luokseen, laskeuduin nelinkontin, ja aloin kielellä tunnustella kaverin komeaa terskaa...