Koodi-puhelin
Matkaseuralainen astuu
BTM poju

Olen vähän alle 30v mies joka tykkää vanhemmista miehistä. Seuraava tarina sijoittuu viime kevääseen, kun kattelin matkaa etelän lämpöön mutta seuraa ei oikein matkalle ollut tarjolla, joten laitoin ilmoituksen iskuriin ja matkaseuraa löytyikin.

Ilmoitukseen vastasi 50+ mies, nimeltään Janne (nimi muutettu). Kari oli reilut 180cm pitkä, karvainen, tumma ja ikäisekseen hyvässä kunnossa. Matkaseuranhaku ilmoituksessa hain vanhempaa miestä nuoremman seuraksi matkalle Kanariansaarille, kerroin asiallisesti millainen olen eli pitkä, hoikka ja vaalea, lopuksi kuitenkin kirjoitin ”olen BTM”. Jäin innolla odottamaan vastauksia.

Vastauksia tuli tasan kaksi, toinen ei vastannut enää kun laitoin viestiä takaisin, joten Jannen kanssa sovimme lähdöstä. Saavuin sovittuun hotelliin Helsingissä, jonne jäin yöksi, koska lähtö oli seuraavana aamuna. Päästyäni huoneeseen sainkin tekstarin Jannelta ”missä olet?”, vastasin, että tulen alas niin nähdään siellä. Löysinkin aulasta tuntomerkkeihin sopivan miehen ja menimme kahville jutteleen. Janne kertoi elämästään kaikkea, ja mietin siinä että ihan ok oloinen kaveri, varmaan kiva matka tulossa. Illaksi menin huoneeseen ja sovimme aamuksi tapaamisen, josta sitten lähtisimme yhdessä kohti lentokenttää.

Olin jo melkein unessa kun oven taakse ilmestyi Janne. hän pyysi tulla sisään ja istuuduimme sängyn reunalle. Janne oli vähän vaivautunut ja arastellen kysyi, että millainen matka meillä oli tulossa? En oikein ymmärtänyt aluksi ja sanoin, että ”varmaan tosi mukava”, Janne sai lopuksi kysyttyä, että tulisiko matkasta eroottinen. En oikein tiennyt mitä vastata ja sanat juuttui kurkkuun, Janne jatkoi ”kun kerroit siinä ilmoituksessa, että olet BTM, niin ajattelin, että lähden sun kanssa matkalle, niin saisin vähän…ööh…tiedäthän, panna sua. olin vähän hämmästynyt, enkä oikein tiennyt että mitä vastaisin, sanoin, että ”eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu”. Vastaus ei Jannea vakuuttanut vaan hän kävi vähän suoremmaksi, ”minua ei kiinnosta mikään rannalla makoilu, haen vähän muutakin” Sain jotenkin ylimalkaisesti luvattua jotakin ja Janne poistui huoneesta.

Aamulla menimme lentokentälle ja Janne oli aivan eri maata, iloinen ja huoleton. Saavuimme sitten perille ja kun kone päästi meidät ulos, niin eteen avautui todellinen paratiisi, oli lämmin ja kaikki niin kaunista. Meillä oli eri huoneet ja kun saavuimme hotellille niin purin heti kaikki kamppeet ja lähdin katselemaan paikkoja. Olin poissa noin tunnin kun saavuin hotellille. Jannekin oli saanut kamppeet purettua ja päätimme lähteä yhdessä syömään. Vietimme illan yhdessä ruokapaikassa sekä kapakoissa.

Saavuimme hotellille myöhään illalla, Janne oli aika kännissä, ite vain pienessä huppelissa. Halusin mennä nukkumaan mutta Janne halusi jatkaa iltaa, hän tuli kyselemättä huoneeseeni ja joimme muutamat drinksut. Tiesin mikä miehellä oli mielessä mutta itseä ei huvittanut yhtään, joten ehdotin nukkumaan menoa, kumpikin omaan huoneeseensa. Janne alkoi vähän käpälöimään ja kehui minua kauniiksi jne. Istuimme sängyn reunalla ja hän painoi minut selälleen sängylle ja alkoi kourimaan häpeilemättä, yritin torjua hänet mutta voimakkaat kädet oli armottomat, yritin laittaa vastaan ja kerroin haluavani nukkumaan yksin mutta Janne jatkoi kopeloimista.

Lopuksi laitoin kunnolla jos vastaan mutta silloin Janne suuttui ja sanoi ”lupasit mulle persettä, ja nyt on aika täyttää lupaus”. Janne riisui minut puoli väkisin ja kun kumpikin olimme alasti niin jähmetyin sängylle istuen, enkä pystynyt toimimaan. Pian Janne toi suonikkaansa eteeni ja tunki sen suuhuni, imin vähän vastahakoisesti, Janne kuitenkin keksi keinon ja otti hiuksistani kiinni ja alkoi naimaan naamaani. Ote kävi koko ajan vaativammaksi ja jouduin kakomaan kyrvän painautuessa rajusti nieluuni.

Onneksi Janne lopetti pian ja sain hengähtää hetken. Tiesin helpotuksen olevan hetkellistä, sillä tuo mies tulisi vielä naimaan minua. Janne komensi minut kontalleen mutta en halunnut antaa hänelle sitä nautintoa vaan kieltäydyin. Janne istui viereeni ja puhui rauhallisella äänellä, ”joko otat kiltisti kyrpää vastaan, niin panen sua kumin kanssa, jos jouduin ottamaan väkisin, niin panen paljaalla, ja voit olla varma että nussin reikääs säälimättä”. Menin kontalleni sängylle, sain läimäytyksen perseelle, hellän mutta silti vaativan. Janne rasvasi reikääni ja tunsin silmien vaeltavan vartalollani. pian kumi oli kyrvän ympärillä ja tunsin valtavan paineen perseessä, Janne painautui pikku hiljaa sisälleni, kipu muuttui pian nautinnoksi ja sainkin elämäni parasta kyrpää. Naimisen tahti kiihtyi pikku hiljaa ja pian Janne jo laukesikin. Pienten murahtelujen jälkeen veltto kalu tuli pois sisästäni ja Janne veti kortsun pois kyrpänsä päältä. Kortsussa oli spermaa kiitettävästi ja pian huomasinkin Jannen valuttavan sitä selälleni. Olo oli nöyryytetty mutta jollain tasolla pidin siitä.

Janne poistui kylppäriin, mutta jäin vaistomaisesti perse pystyssä odottamaan, en uskaltanut liikkua, joten odotin kiltisti tovin. Pian Janne tulikin takaisin ja kommentoi ”onpa irstas näky, taisit kuitenkin tykätä”, en puhunut mitään, joten Janne puki päälleen ja poistui. Menin Jannen poistuttua suihkuun ja peseydyin kunnolla. Nukahdin pian sängylle.

Aamulla Janne tuli huoneeseeni aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut, jutteli mukavia jne. Hän vei minut syömään. Syönnin jälkeen halusin lähteä yksin rannalle, mutta Jannella oli muita suunnitelmia, hän ehdotti pientä kapakka reissua, mutta kieltäydyin kohteliaasti. Janne selvästi loukkaantui mutta totesi vain ”menen sitten yksin, tulen kapakan jälkeen taas käymään niin otetaan eilinen uudestaan”. Pudistin päätäni ja poistuin vessaan. Janne käveli perässäni vessaan ja tarttui käteeni sanoen ”voit tehdä tämän helpoksi tai sitten nussin sinut tajuttomaksi, ja kun minä panen kunnolla niin kumeja ei käytetä”. Minua pelotti hieman mutta toisaalta pidin tilanteesta. Ehdotinkin, että hoidetaan päivän pano heti pois alta niin pääsen illaksi rannalle. Janne suostui ja pian olimmekin huoneessani kahden.

Janne ei kuitenkaan halunnut heti tulla sisääni vaan teki selväksi, että perseeni olisi hänen omaisuuttaan tämän kaksi viikkoa. Olin kontallaan sängyllä alasti. Tunsin Jannen kosketuksen pakaroilla, hän hyväily hellästi persettäni kauttaaltaan mutta satunnaisesti sain läimäytyksen, ynähdin hiljaa joka kerta. Jannen koskettelu tuntui mukavalta ja läimäytykset olivat suhteellisen pehmeitä, joten aloin nauttimaan tilanteesta. Pian Janne kuitenkin lopetti ja riisuutui, hän rasvasi reikääni huolella ja alkoi työntämään sormiaan sisääni, aluksi yksikin teki kipeää, mutta pian huomasin ynisevän kolmen sormen soutaessa sisälläni. Janne kuitenkin halusi vielä lisätä painetta ja yritti tunkea koko kätensä sisääni, rukoilin armoa, ja itkien pyysin lopettamaan, lupasin olla hänen huoransa koko loman ajan, kunhan jätettäisiin fistaus väliin. Janne suostui mutta lisäsi ”eiköhän sinun perse sitten säästetä muihin hommiin, tosin nyt olet minun, lupaan että et pääse helpolla, vaikka tunnutkin pitävän tästä”.

Olin kaksi viikkoa Jannen panopuuna, meno kävi välissä rajuksikin mutta pääsääntöisesti oli mukavaa. Huomasin Jannen olevan todella kovakourainen kun hän nai minua päissään, varsinkin kun hän tunki kyrpäänsä aina vain syvemmälle kurkkuuni kunnes se oli juurta myöten pohjassa. Myös Jannen ryyppäämistä seuraava aamu ei ollut aina niin mieluinen, Jannea nimittäin panetti kunnolla. Hän halusi nussia minun koko päivän ja illasta perseeni oli hellänä. Yritin saada Jannea jäämään hotellille illasta, jotta hän ei päihtyisi paljoa, lupasin suostua kaikkeen, ja sainkin Jannen jäämään. Janne astui minua selvin päin tosi ihanasti ja hellästi. Lomasta tulikin ihana, haluttaisi ottaa joskus uusiksi, kunhan vain löytäisi matkaseuraa ;).